הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ובעיקר משתמשים בעלי מוגבלויות. לכן אנו נותנים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו ברד סטאר שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אותם אנשים, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים - נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים. 

פרטי רכז/ת נגישות בחברה

שם: אלירון

טלפון: 0522776614

אימייל: redstaronline2@gmail.com

כתובת למשלוח דואר: כורזין 1 גבעתיים, רד סטאר

 

פרסום הסדרי נגישות בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים, הסלון:

  • חניות נכים במידה והלקוח בוחר באיסוף עצמי
  • כניסות עם גישה לנכים
  • אזורי המתנה
  • דלפק כניסה
  • מעליות
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
  • עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה
  • נגישות המוקד הטלפוני
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, ווטסאפ, sms)
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים
  • נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טופס הזמנה, משלוח עד הבית.

 תאריך עדכון: 18.07.2024